Μπορεί ο τίτλος της ταινίας «Ούτε γάτα ούτε ζημιά» να υποδηλώνει ότι όλα κύλησαν ομαλά, αλλά η αλήθεια είναι ότι κατά την διάρκεια των γυρισμάτων συνέβη ένα καταστροφικό περιστατικό στο οποίο ενεπλάκη αυτοκίνητο, χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν ανθρώπινες απώλειες. Με εξαίρεση, βέβαια, τον εγωισμό του Λάμπρου Κωνσταντάρα που κατάφερε μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα να καταστρέψει ένα ακριβό σπορ αμάξι!
Το φιλμ βγήκε στις αίθουσες στις 15 Φεβρουαρίου 1955 και σύμφωνα με το σενάριο ο Λάμπρος Κωνσταντάρας (ως Νίκος Κουτρουμπάς) φλερτάρει την Ίλυα Λιβυκού (Πόπη) η οποία αν και παντρεμένη, αντιλαμβάνεται σύντομα ότι ο σύζυγός της, Βασίλης Λογοθετίδης (στο ρόλο του Λαλάκη Μακρυκώστα)… τσιλιμπουρδίζει με την Ρένα Στρατηγού η οποία υποδύεται την ερωμένη του, Λολότα. Πρώτα από όλα, ένα μεγάλο μπράβο στον Αλέκο Σακελλάριο και τον Χρήστο Γιαννακόπουλο που ως σεναριογράφοι σκαρφίστηκαν τα ονόματα Λαλάκης και Λολότα για τους δύο παράνομους εραστές! Και αφού αποδώσαμε τα εύσημα εκεί που ανήκουν, ας περάσουμε και στα γεγονότα.
Μέρος της γοητείας του Κωνσταντάρα κατά την διάρκεια του φλερτ και των… παρελκόμενων ήταν και ένα εξαιρετικό για την εποχή αυτοκίνητο, το οποίο υποτίθεται είχε στην κατοχή του. Ο Σακελλάριος έψαξε πολύ για να βρει ένα αμάξι όπως το φανταζόταν και τελικά την λύση την έδωσε ο φροντιστής της ταινίας, Παντελής Παλιεράκης, που έπεισε έναν φίλο του να του δώσει το MG το οποίο βλέπουμε στις σκηνές του έργου. Με την υπόσχεση, βέβαια, ότι δεν θα πάθει ούτε γρατζουνιά…
Υπήρχε, όμως, ένα μικρό πρόβλημα. Ο Κωνσταντάρας δεν είχε ιδέα από… σοφάρισμα! Φυσικά, στα μακρινά γυρίσματα τον ντούμπλαρε κάποιος σχετικός με το… άθλημα, αλλά έπρεπε να βρεθεί λύση και για 2-3 κοντινές σκηνές. Με περίσσια αυτοπεποίθηση, σχεδόν προσβεβλημένος από τα σκωπτικά σχόλια για την ασχετοσύνη του, ο Έλληνας ηθοποιός ξεκαθάρισε ότι μπορούσε να το οδηγήσει για μερικά μέτρα. «Έλα ρε παιδιά που δεν μπορώ να το πάω από εδώ μέχρι εκεί! Μην μου κολλάτε πολύ γιατί θα την παρατήσω την σκηνή», απείλησε!
Τελικά πέρασε το δικό του και όλοι έλαβαν θέσεις για το γύρισμα, καθώς η αντιπρόταση του Παλιεράκη (που είχε δεσμευτεί στον φίλο του για την… υγεία του αμαξιού) να το… σπρώξουν για μερικά μέτρα και προσθέσουν τον ήχο στη συνέχεια στο μοντάζ! Ο Κωνσταντάρας, όμως, κατάφερε να τα κάνει μαντάρα. Κάθισε αναπαυτικά στο κάθισμα, μάρσαρε, ανέβασε στροφές και λίγο μετά τα πρώτα… μουγκρητά του κινητήρα, διαλύθηκαν όλα! Μοτέρ, κύλινδροι, πιστόνια, κάρτερ… Τα πάντα!
Κι επειδή μιλάμε για ένα αυτοκίνητο αγγλικής κατασκευής το 1955 γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι ανταλλακτικά δεν υπήρχαν πουθενά παρά τις απόπειρες του Φίνου να επισκευαστεί το MG. Έτσι, αναγκάστηκε να φτάσει σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη του προκειμένου να το αγοράσει έναντι του τεράστιου για την εποχή ποσού των 40.000 δραχμών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.
Συνιστάται ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.