Ο Παναγιώτης Γκιόκας, όπως είναι το πλήρες όνομά του, μέτρησε αμέτρητα χιλιόμετρα στα κινηματογραφικά πλατό, κατορθώνοντας να αναδειχθεί σε ένα από τα πιο αγαπημένα παιδιά-θαύματα του ελληνικού σινεμά. Παρά το γεγονός ότι συμμετείχε σε περίπου 20 ταινίες, που σήμερα θεωρούνται αριστουργήματα της χρυσής εποχής, ο ίδιος επέλεξε να χαράξει μια διαφορετική πορεία μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Το κοινό τον θυμάται κυρίως από τις ταινίες όπου υποδυόταν τον μικρότερο αδελφό της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Η ομοιότητά τους μάλιστα είχε οδηγήσει πολλούς να πιστέψουν πως ήταν στην πραγματικότητα μητέρα και γιος. Εκείνος, ωστόσο, ακολούθησε το δικό του δρόμο, επιλέγοντας, όπως εξομολογείται, να ασχοληθεί με την τεχνολογία και τις επιστήμες, δύο τομείς που από μικρός τον γοήτευαν ιδιαίτερα.
Οι γονείς μου με έβαζαν να παίξω»
Σε παλαιότερη συνέντευξή του, ο Τάκης Γκιόκας είχε μιλήσει για την είσοδό του στον χώρο της υποκριτικής: «Στον χώρο βρέθηκα μέσω των γονιών μου, συγκεκριμένα από τη μητέρα μου, που διατηρούσε τότε ένα από τα σωματεία κομπάρσων.
Από μωρό σχεδόν με έπαιρνε μαζί στο γραφείο αλλά και στα γυρίσματα των ταινιών, που πολλές φορές τόσο η ίδια όσο και ο πατέρας μου συμμετείχαν ως κομπάρσοι. Λόγω της εμφάνισής μου (ήμουν ένα ξανθό και χαριτωμένο παιδάκι) μάλλον πρόσεξαν ότι “έγραφα” καλά στην κάμερα και με ζήτησαν σε μια ταινία. Πρέπει να ήταν το 1964 για την ταινία “Αλύγιστη στη ζωή”.
Όμως, το σημαντικότερο είναι ότι από μικρή ηλικία με ενδιέφεραν ιδιαιτέρως η τεχνολογία και οι επιστήμες, κάτι το οποίο και ακολούθησα αργότερα. Τα χρόνια που πέρασαν είχα συμμετοχή σε καμιά εικοσαριά ταινίες έως τα 11 μου χρόνια και σε μερικές τηλεοπτικές σειρές. Μετά αποφάσισα ν’ αλλάξω δρόμο, είχα μεγαλώσει κιόλας, ο κινηματογράφος άρχισε σιγά σιγά να δίνει τη θέση του στην τηλεόραση, οπότε σταμάτησα. Πάντως, ήταν όμορφη εποχή και έχω γλυκές αναμνήσεις από τότε, αν και αμυδρές, άλλωστε έχουν περάσει πολλά χρόνια…»
Παρέα με τους μύθους του ελληνικού κινηματογράφου
Η διαδρομή του Τάκη Γκιόκα ήταν γεμάτη σπουδαίες στιγμές, αφού είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με τους κορυφαίους ηθοποιούς της εποχής του.
Μεταξύ των πιο χαρακτηριστικών του αναμνήσεων ξεχωρίζει μία που αφορά τον αξέχαστο Θανάση Βέγγο στα γυρίσματα της ταινίας «Παπατρέχας».
«Μπήκα στο δωμάτιο που χρησιμοποιούσαμε ως καμαρίνι και είδα τον Θανάση Βέγγο να χτυπά το κεφάλι του σε ένα κομμάτι γυαλί, κάνοντας πρόβες για τη σκηνή που θα έσπαγε την τζαμαρία. Δεν μπορούσε να γυριστεί δεύτερη φορά και είχε αγχωθεί πολύ ώστε να μην πάει κάτι στραβά. Ήταν καταπληκτικός άνθρωπος», θυμάται χαρακτηριστικά.
Σπάνια δημόσια εμφάνιση μετά από χρόνια
Πρόσφατα, ο Τάκης Γκιόκας πραγματοποίησε μία σπάνια τηλεοπτική εμφάνιση με αφορμή μια συναυλία-αφιέρωμα στον Νίκο Ξανθόπουλο στη Νέα Ιωνία. Ο ίδιος παραβρέθηκε στην εκδήλωση κατόπιν πρόσκλησης και μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα».
«Είχα τη χαρά πρόσφατα, εξαιτίας αυτής της εκδήλωσης, να μιλήσω μετά από 50 χρόνια με τον Βασίλη Καΐλα και πολύ το χάρηκα. Ο Ξανθόπουλος ήταν ένας άνθρωπος εσωστρεφής, ήταν ο ίδιος εντός και εκτός σκηνής, ήταν αυθεντικός», δήλωσε μεταξύ άλλων. πηγη enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.
Συνιστάται ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.