KOYKOYMITSA RADIO -ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY

KOYKOYMITSA RADIO ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ aetinos99@gmail.com

Ο συ μισείς ετέρω μη ποιήσεις...

 


 Ο⁰ συ μισείς ετέρω μη ποιήσεις... 

 Ο έλεγχος της εξουσίας είναι προϋπόθεση της Δημοκρατίας . 

Η ελευθερία γνώμης και η άσκηση κριτικής στην εξουσία είναι αδιαπραγμάτευτα. 
Όσοι είχαν η έχουν θέσεις ευθύνης και θέσεις εξουσίας πρέπει να μάθουνε να ζούνε με την κριτική. 
 Η κριτική που βασίζεται σε λογικά επιχειρήματα και παράθεση στοιχείων, όσο σκληρή κι αν είναι, πρέπει να εκλαμβάνεται ως δείγμα σεβασμού , 
αφού ο σχολιαστής φαίνεται να έχει πάρει σοβαρά την άποψη που εκφράζει το κείμενο και πιστεύει ότι αξίζει να εμπλακεί στην συζήτηση
 Η έκφραση στο Διαδίκτυο είναι κατά βάση ανώνυμη και η ανωνυμία δεν προφυλάσσει μόνο τον καλό λόγο, δηλαδή το λόγο που προάγει τη δημοκρατία και το διάλογο, προστατεύει και τον ψευδή, παράνομο, ανήθικο και προσβλητικό λόγο. 
 Η δυνατότητα ανωνυμίας είναι η ευλογία αλλά και η πληγή του Διαδικτύου.

 Στηρίζει την ελευθερία της έκφρασης - αλλά και τις μεγαλύτερες καταχρήσεις της. 
 Η επώνυμη παρουσία στο διαδίκτυο είναι η πιο υπεύθυνη και θαρραλέα στάση. 
Αλλά και η ανωνυμία μπορεί να γίνει εξίσου υπεύθυνη, όταν ο χρήστης δεν εκμεταλλεύεται την "απόλυτη" ελευθερία που αυτή του προσφέρει για να κάνει κακό, όταν δεν καταλήγει στην ασυδοσία - με άλλα λόγια, όταν ο χρήστης έχει μια στάλα αξιοπρέπειας. 
 Εκεί που η επωνυμία διακρίνεται από τη φύση της για την υπευθυνότητά της, η ανωνυμία οφείλει διαρκώς να το αποδεικνύει
 Πολλάκις ανώνυμοι σχολιαστές χρησιμοποιούν το κείμενο ή κάποιο σχόλιο για οποιοδήποτε θέμα , ως αφορμή για ανυπόγραφες προσωπικές επιθέσεις, και "κριτικές" που φτάνουν στα όρια της χυδαιότητας και σίγουρα πέρα από τα πλαίσιο της θεμιτής πολιτικής κριτικής . 
 Το ερώτημα λοιπόν αφορά πλέον το λόγο για τον οποίο κάποιος επιζητεί την ανωνυμία.
 Καθώς το θέμα δεν είναι αν τα σχόλια είναι ανώνυμα ή επώνυμα αλλά το πόσο προσφέρουν στο γενικό σύνολο και στη θεώρησή των πραγμάτων. 
 Αν μας βοηθούν να δούμε τα πράγματα και από μια άλλη οπτική γωνία, προσθέτουν στη γνώση μας ή απλώς μας διασκεδάζουν είναι καλοδεχούμενα επώνυμα ή ανώνυμα. 
Αν πρόκειται για στείρα κριτική ή υβρεολόγιο, επώνυμα ή ανώνυμα, νομίζω ότι απλά ρυπαίνουν το χώρο. 
 Στη δημοκρατία των Αθηνών οι αρχαίοι δικαστές θεωρούσαν την ύβρη ως ένα από τα πιο ειδεχθή εγκλήματα, προσβλητικά της τιμής και της αξιοπρέπειας και καταδίκαζαν τον υβριστή σε στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων. 
 Ό συ μισείς, ετέρω μη ποιήσεις… 
 Αυτό που εσύ μισείς , μην το κάνεις σε άλλον Κλεόβουλος (6ος αιώνας π.χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


Συνιστάται ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.