KOYKOYMITSA RADIO -ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY

KOYKOYMITSA RADIO ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ aetinos99@gmail.com

Πάνω από 13.000€ η επιδότηση για αγορά νέου αυτοκινήτου




Το μέτρο αφορά στη χρηματοδοτική μίσθωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων (leasing), και το newsauto ήταν το πρώτο Μέσο που ανέδειξε την πληροφορία από το παρασκήνιο των συζητήσεων στα συναρμόδια υπουργεία. 


Το πρόγραμμα θα το συντονίζει ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, και αναμένεται να ανακοινωθέι στην Δ.Ε.Θ. αρχές Σεπτεμβρίου όπου και θα διεξαχθεί και η μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου AUTO THESSALONIKI. Στόχος του προγράμματος είναι να επιδοτήσει τη μηνιαία δόση που πληρώνει ο δικαιούχος για το leasing του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η επιδότηση μπορεί να φτάσει τα 13.000 ή ακόμα και τα 18.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ένα ποσό που δε θα δίνεται εφάπαξ αλλά θα κατανέμεται σε μηνιαίες πληρωμές με σκοπό να καλύπτεται μεγάλο μέρος του κόστους χρήσης. Για πρώτη φορά στη χώρα μας, δίνεται σε ευάλωτα νοικοκυριά η δυνατότητα να αποκτήσουν σύγχρονο, ηλεκτρικό αυτοκίνητο με πολύ μικρό κόστος, ακόμη και κάτω από 150 ευρώ τον μήνα. Η επιδότηση αυτή, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα καλύπτει όχι μόνο το leasing του οχήματος αλλά και την αγορά και εγκατάσταση του οικιακού φορτιστή. Ειδικότερα, ο κάτοχος του οχήματος μπορεί να επιλέξει εάν, μετά το τέλος της μίσθωσης, θέλει να κρατήσει το όχημα καταβάλλοντας μεγαλύτερες μηνιαίες δόσεις ή αν θα το επιστρέψει και θα αποκτήσει νέο όχημα, χωρίς να απαιτείται προκαταβολή. Αυτό το στοιχείο εισάγει ευελιξία και δίνει σε κάθε οικογένεια τη δυνατότητα να ανανεώνει τον στόλο της ανά τριετία χωρίς δάνειο, χωρίς προκαταβολή και με πολύ χαμηλό λειτουργικό κόστος. Τα κριτήρια θα είναι αυστηρά και θα βασίζονται σε εισοδηματικά όρια που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στάδιο της οριστικοποίησης. Πρόθεση του υπουργείου είναι να καλύψει νοικοκυριά που βρίσκονται στο χαμηλότερο εισοδηματικό κλιμάκιο, με βάση τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές κατηγορίες. Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από τον Κοινωνικό Κλιματικό Μηχανισμό (Social Climate Fund) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από τον οποίο η Ελλάδα αναμένεται να λάβει ποσό που ξεπερνά τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ για την περίοδο 2026-2032. Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, ο συνολικός προϋπολογισμός για το πρόγραμμα θα είναι αρχικά 150 εκατ. ευρώ και θα καλύψει περίπου 10.000 ηλεκτρικά οχήματα. Η δομή του είναι εμπνευσμένη από το γαλλικό μοντέλο leasing ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το οποίο έχει τύχει θερμής υποδοχής από τα ευάλωτα κοινωνικά στρώματα. Παρόμοιες πρωτοβουλίες σχεδιάζονται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ως απάντηση στην ανάγκη για πράσινη μετάβαση χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς. Το πρόγραμμα βρίσκεται ήδη σε φάση διαβούλευσης και αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα τον Σεπτέμβριο, με πιθανή παρουσίαση κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Θα αποτελέσει ένα από τα βασικά στοιχεία της πολιτικής κοινωνικής συνοχής και στήριξης των αδύναμων απέναντι στην ακριβή ενέργεια, τα καύσιμα και το κόστος ζωής, ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετεί τον στρατηγικό στόχο της απολιγνιτοποίησης και του εξηλεκτρισμού των μετακινήσεων. Το newsauto παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα παρουσιάζει όλα τα νέα στοιχεία για το πρόγραμμα, που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση σε χιλιάδες νοικοκυριά που σήμερα δεν έχουν καμία πρόσβαση σε νέα τεχνολογία. newsauto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


Συνιστάται ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.