KOYKOYMITSA RADIO -ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY

KOYKOYMITSA RADIO ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ aetinos99@gmail.com

Ντινα Τριάντη,δείτε πως είναι σήμερα η αγαπημένη ηθοποιός του ελληνικού κινηματογράφου

 




Η Ντίνα Τριάντη (Νέα Ιωνία, 7 Νοεμβρίου 1936) είναι Ελληνίδα ηθοποιός, κυρίως του κινηματογράφου και ελάχιστα της τηλεόρασης. Έγινε γνωστή για τον ρόλο της ως Λίτσα, στην ταινία Της κακομοίρας, του 1963. 


Η Κωνσταντίνα Μαξούρη, όπως είναι το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Ιωνία. Οι ρίζες της είναι από τη  Μικρασία, από όπου είχαν έρθει πρόσφυγες οι γονείς της. Φτώχεια, πόλεμος, αλλά και ένα πανέμορφο γλυκό κορίτσι που μεγαλώνει με πολλές στερήσεις. Και που δεν σταματάει να ονειρεύεται. Στο σχολείο εντυπωσιάζεται από ένα καθηγητή της και για χάρη του γίνεται Παναθηναϊκός. Και μεγαλώνοντας αρχίζει να δουλεύει. Αλλά από το μυαλό δεν της έχει περάσει καν να γίνει ηθοποιός. Και εκεί στα 16 ερωτεύεται έναν γείτονά της. Τον κατά τρία χρόνια μεγαλύτερό της Αίαντα Τριάντη. Εκείνος είναι στη δραματική σχολή του Κωστή Μιχαηλίδη και εκείνη περνάει ώρες προβών μαζί του. Κάπως έτσι γεννιέται ο έρωτας με την υποκριτική. Γιατί ο άλλος έρωτας μεταξύ των δυο νεαρών συναντάει τρελά εμπόδια. Οπότε οι δυο τους, το σκάνε από τα σπίτια τους και πάνε να μείνουν σε μια φίλη της, στο Νέο Ηράκλειο. Το ζευγάρι χωρίζει ύστερα από λίγο, όμως εκείνη έχει αρχίσει να κάνει τα πρώτα βήματα στην υποκριτική. Δούλευε, μεγάλωνε την κόρη της αλλά και ζούσε έντονα την εποχή, ενώ η μεγάλη της αγάπη ήταν η οδήγηση. Η ίδια απέφευγε να κάνει σχέσεις με συνάδελφους της και ανθρώπους του χώρου. Όταν αυτό συνέβη προέκυψε και γάμος. Ο Λάκης Κομνηνός ήταν ο δεύτερος σύζυγός της. Απέκτησαν δύο αγόρια και έζησαν μαζί για πάνω από 20 χρόνια. Από την άλλη ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος καταρρέει, η Τριάντη ρίχνει το βάρος στην οικογένεια και σιγά-σιγά απομακρύνεται από το χώρο. Μόνο κάποιες περιοδείες που θα κάνει θα της επιτρέψουν να διατηρήσει την επαφή με την υποκριτική. Στη δεκαετία του ’90 η Έλενα Ακρίτα την καλεί να κάνει το υποκριτικό της come back, αυτήν την φορά στην τηλεόραση. Ένα μέσο στο οποίο μέχρι τότε δεν είχε κάνει σχεδόν τίποτα. Μετά τη Γόβα στιλέτο, ακολούθησαν κάποιες σειρές και μετά το τηλέφωνο δεν χτύπησε. Μια γυναίκα  στα 50, χωρισμένη βιώνει μια όχι ιδιαίτερα ευχάριστη πραγματικότητα. Ώσπου της τηλεφωνεί μια φίλη της, να τη ρωτήσει εάν έχει να της προτείνει κάποια γυναίκα να δουλέψει σ’ ένα κατάστημα που είχε. «Εγώ» λέει η Ντίνα Τριάντη. Και έτσι λίγο αργότερα δουλεύει πωλήτρια και μετά σερβιτόρα. Την ανακαλύπτουν οι δημοσιογράφοι της εποχής και το κάνουν μέγα θέμα  Συνολικά συμμετείχε σε 68 ταινίες.Με τον Αίαντα Τριάντη (1933–2005)  απέκτησαν μία κόρη την, επίσης ηθοποιό, Γκέλυ Τριάντη.ενω με τον δεύτερος γάμος της  με τον ηθοποιό  Λάκη Κομνηνό,  απέκτησαν δύο γιους. Αργότερα πήραν διαζύγιο. Επίσης, είχε αρραβωνιαστεί με τον ηθοποιό Κώστα Χατζηχρήστο. Η ηθοποιός πήρε την απόφαση να αφοσιωθεί αποκλειστικά στα παιδιά της. Η Ντίνα Τριάντη έριξε   «μαύρη πέτρα» πίσω της σε τέτοιο βαθμό που αποφάσισε μέχρι και να αφαιρέσει χειρουργικά την ελιά της που αποτελούσε το σήμα κατατεθέν της. Δεν ήθελε καν να την αναγνωρίζουν και να την ρωτούν για το παρελθόν.


Δείτε την τελευταία φωτογραφία της ηθοποιού 



___ Φιλμογραφία

1957 Τα μαναβάκια  

1959 Στουρνάρα 288 

                Ανθισμένη αμυγδαλιά  

                Λύγκος ο λεβέντης  

1960 Το ποτάμι  

                Τρεις κούκλες κι εγώ  

                Αλλού τα κακαρίσματα  

                Κρουαζιέρα στη Ρόδο  

                Ένας Δον Ζουάν για κλάματα

1961 Μας κλέψανε την Γκόλφω  

                Διαμάντω  

                Το παιδί του μεθύστακα  

1962 Αγάπη γραμμένη με αίμα  

                Ο χρυσός και ο τενεκές  

               Ο διάβολος κ' η ουρά του 

               Έξυπνοι και κορόιδα  

1963       Ο τρελάρας  

               Αμαρτωλά χέρια  

              Της κακομοίρας  

               Ο κος πτέραρχος  

              Τον βρήκαμε τον Παναή  

               Πρώτο καρδιοκτύπι  

               Ο αδελφός μου... ο τροχονόμος  

               Μίσος  

               Αμαρτωλά χέρια  

              Ο Καζανόβας  

              Τύφλα να 'χει ο Μάρλον Μπράντο  

1964       Σχολή για σωφερίνες  

1965       Ρημαγμένο σπίτι  

               Η στοργή  

               Γιατί μ' εγκατέλειψες;  

               Είναι ένας...   τρελός τρελός Βέγγος  

               Πράκτορες 005 εναντίον Χρυσοπόδαρου  

1966       Το συρτάκι της αμαρτίας  

               Οι εκδικηταί 

               Ο καμπούρης  

               Πονηρός πράκτωρ Καραγκιόζης  

              Τα αδέλφια μου  

               Πλήγωσες την αγάπη μου  

               Γαβριέλα, η αμαρτωλή της Αθήνας  

               Η παραστρατημένη 

               Αιχμάλωτοι του πεπρωμένου  

1967        Σ' έχω πάντα στην καρδιά μου  

               Το χρήμα ήταν βρόμικο 

               Ο χαζομπαμπάς  

               Ο μόδιστρος  

1968       Ο ναύτης του Αιγαίου 

               Καταραμένη ώρα  

               Καρδιά που λύγισε από τον πόνο 

               Ο μαχαραγιάς  

                Ο τσαχπίνης  

                Το Ράλι του θανάτου  

                Η λυγερή 

                Βαριά κατάρα ο διχασμός  

1969 Καινούργια μέρα χάραξε 

1970 Μάρθα, η γυναίκα του πόνου 

                Ένα μπουζούκι αλλιώτικο από τ' άλλα  

1971 Τι κάνει ο άνθρωπος για να ζήσει 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


Συνιστάται ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.